Maandag 3 februari 6.30 uur - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wildine Putten - WaarBenJij.nu Maandag 3 februari 6.30 uur - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wildine Putten - WaarBenJij.nu

Maandag 3 februari 6.30 uur

Door: Wildine

Blijf op de hoogte en volg Wildine

03 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Onze 1e dag in Brazilië en het.....regent! Het was warm vannacht en moet nog behoorlijk omschakelen naar de Braziliaanse klok. Voel me nu dus nog niet echt uitgerust. Zometeen trainen bij het strand en daarna bijbelstudie met Esther Stoorvogel. De kaart van Marcel en de kleurplaten van de kinderen staan hier uitgestald. Gezellig. Vanmiddag gaan we een stadje bezoeken. Zo kunnen we er een beetje rustig inkomen.
Liefs, Wildine

• 03 Februari 2014 - 12:48

Ben En Rina:

Hallo Wildine en Gerlinda,

Wat gezellig zo snel een mail.
    Jullie staan ook op de foto dat jullie met de koffers aankomen op het vliegveld. Leuk.
    Het is dus allemaal goed gegaan.
    Dat er regen is verbaast je zeker maar dat zal wel niet van lange duur zijn zoals het hier altijd is.
    Maar jullie hebben het wel lekker warm zeker.
    Nu deze week nog goed trainen he, want er moet nog wel wat gebeuren natuurlijk.
    Gewoon bikkelen en peentjes zweten.
    Nou geniet er allebei maar lekker van

Liefs van Pap en mam

• 03 Februari 2014 - 14:52

Margriet:

Super om wat van je te horen! Lekker rustig wennen daar. Vannacht slaap je vast beter. Gaan we in ieder geval voor bidden ;-). Succes en veel plezier. Liefs Margriet