Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wildine Putten - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wildine Putten - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Wildine

Blijf op de hoogte en volg Wildine

28 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Vanavond heb ik de laatste training hier in Nederland gelopen.....denk ik. Of zal ik toch donderdag nog een rondje doen.....? Ik weet het nog niet zo goed.

Mijn spullen zijn voor het grootste deel al gepakt en hoef nog maar een paar laatste dingetjes te kopen. Hier thuis loopt alles goed. Vanavond aan tafel hebben we nog een kort gesprekje met de kinderen gevoerd over mijn reis. Tim snapt het heel goed en lijkt wat verdrietig, maar fleurt al gauw op als hij hoort dat als hij mij op komt halen, naar Schiphol gaat, waar de grote en echte vliegtuigen zijn. Anna lijkt het allemaal wel prima te vinden en Lize kijkt niet eens op van haar bord met eten haha....
Hoogst waarschijnlijk maak ik me drukker om hen dan nodig is. Ik hoop het!

Er wordt trouwens ook een centraal blog vanuit Compassion bijgehouden: www.compassionreizen.nl. Via "blijf op de hoogte" kun je je inschrijven. Je krijgt dan automatisch een mail in je inbox als er een nieuw bericht is geplaatst.

Gebedspunten voor nu:
Rust en gezelligheid voor de stoere thuisblijvers
Veilige vlucht

Bedankt.

Lieve groet,
Wildine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wildine

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 4421

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 12 Februari 2014

Voorbereidingen

Landen bezocht: